Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2010. február 13., szombat

Muallim: Versrepeszek


Felkerekedtem, elmenjek
messze kedvesemhez
rengeteg levelet eregettem
epedve lestem lesz-e levele
nem lett, megemberedtem
nesztek, elmegyek, megkeressem
messze hegyek teteje felett
egek verete legyen velem
de nem leszek rest
kedvem nem vesztem
mert szeretem rettenetesen
lelke, teste egy velem.

Tenger-cserepek kellenek
megszerkesszem vedrem
belehelyezzem gyermek lelkem
szellemem lebegjen el, messze
terjedjen, lenn meg fenn
fellegekben, erekben
legyek merre szelek erednek
kedvesemmel egyetemben

Kedvesem megteregetett
tejet tett nekem, felkeverve
gyermekkedvencekkel
teljesen felemelkedett lelkem
lelkendezve
mehettem kenyeret keresnem.

Estve nem lehetek veled
nem engednek fekete fellegek
lelkemben veszett neszek
rettenetes egyveleg tekereg
egyre lejjebb sebesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése