Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2012. június 18., hétfő

Muallim : Aicha / fordítás /


Mintha nem is lennék
Mellettem ment el
Rám se nézve, Saba királynője
Ez Aicha. Vidd, mindenem tied

Ime a gyöngyök, ékszerek
Az aranyak a nyakadon
Érett mézédes gyümölcsök
Életem, Aicha, csak szeress.

Leheleted magamba szívom
elefántcsont, ébenfa országában
bánatod, könnyeid letörlöm
Semmi sem szebb, csak gyönyörű

Aicha, Aicha, hallgass rám
Aicha, Aicha, ne menj el
Aicha, Aicha, nézz rám
Aicha, Aicha, szólj hozzám

Szavakat, verseket mondok majd
az egek zenéjét játszom majd
napsugarad összefogom
királynői szemed csillogjon

Aicha, Aicha, hallgass meg
Aicha, Aicha, ne menj el

Azt mondod: tartsd meg a kincseid
Több vagyok mindennél
Mégha aranyból is lenne minden
Ugyanaz kell nekem is mint neked

Mindennapi elfogadás
és csak a szerelem

Mintha nem is lennék
Mellettem ment el
Rám se nézve, Saba királynője
Ez Aicha. Vidd, mindenem tied

Szeretlek Aicha, meghalok érted
A szerelmem, az életem története vagy
Te vagy a lelkem, a sorsom
Csak veled élni van reményem

Lalala....lalala...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése