Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2012. augusztus 6., hétfő

Muallim : Zene, zene


Elporladt, össze nem rakod
bárhogy is imádod, por marad
elfújja a szél, sajnálom
néhány csillag lett vörös
de messzi jár már, valahol
a Föld és az alfa Ceti között

Ma már kinn vagyok, ázottan
kicsi pont a világ, fénylő
ezer másik közt landolok
megtalállak, szemek, arcok
mindenkit nézek, csillagot
kiben meglátod, az vagyok

Jaj istenem, csak most ne szólj, sírj
én akarom, enyém, nem adom
csúcson vagyok, magasan, égben
jaj istenem, csak most ne szólj
velőmben élek, a szív kifordult lélek
rohanok tépve, lóhalálban, űzve

Elérjem még mostanában, holnap
végét nem látom, minekis az, jön
csak repülni, csak odahova, el hozzá
minden szálam, ideg, remeg, ráz
érzem megvan, nem eresztem, enyém
csak szóljon, érezzem, gyere, zene, zene







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése