Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2013. február 5., kedd

Muallim : Fonott kalács



Nem érdekel fáj, elegem van
ma sem jössz rongy ágyamba
csak zenélni akarok, magamban
minden képzeletem hozzád visz
csak behúnyom szemem ne lássak
én téplek eleven testestűl akkor is
csak álmodni, álmodni szép meséket
nekem te kellesz, markolós melleiddel
elegem van, nem érdekel semmi sem
fehér köldököd puha, izzadt mélyivel
jöjjetek, nevessetek ne tudjam minek
és lent tombolva kéjek gyöngyével
szóljon minden, nyüzsögjetek
comboddal úgy át ölelsz
elegem van, szörnyű
olyan gyönyörű
nincs rá szó
benned én
íjj vagyok
világodban
némán állok
feszít az álom
nyilam vagyok
most kilőni kész
egyszer kisímúlok
még ma húzlak rám
egy leszek a semmivel
tejbe aprított fonott kalács


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése