Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2010. január 31., vasárnap

Muallim: Szobám


kőből építem a házam
egyenként, kezemmel rakom
habarcsba mártom és nyomom
itt a szobánk egyszerű négyzet
ablaka kertre, ajtója egy keret
mindíg nyitva, alakod várja
vékony árnyékod mikor bejárja
egy őszi, csendes délután
akkor ébredek, álmom után
meztelen derekad, kérges
karcos újjaimmal szorítom
köldököd mélyen csókolom
zuhoghat, ázhat, dőljön össze
amit eddíg keserves építettem,
karcos, szétfejtő tenyeremmel
megragadom tejfölös feledet
zuhoghat, ázhat, dőljön össze
amit eddíg keserves építettem
vállaimmal boltívként melledre
tonnányi erővel terpesztek
zuhoghat, ázhat, dőljön össze
amit eddíg keserves építettem,
lucskos verejtékkel locsoljam
testemmel összetapadt tested
zuhoghat, ázhat, dőljön össze
amit eddíg keserves építettem,
ha ágyékod fugája ágyékommal
nem illeszkedhet,mert két tégla
habarcsban, az hiányzott itten...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése