Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2010. március 14., vasárnap

Muallim: Első emlék


Csak úgy nem mondanám
kevés az erőm, alig ver
hogy felszaladjak hozzá
a harmadik egybe.

Emlékszel?
becsöngettem, kikukucskált
a szem, előttem pislogtál
elég volt, Te voltál, sokáig
megnyílt az ajtó, akartuk
nem voltak otthon, munka
emlékszem lakásra, szagra
nagy függönyök, behúztad
minden kész volt az ágy is
szólt halkan a hűtő búgva
tetején kalitka madárral
egy hangot leütöttem, cé
előtte álltunk, te meg én
szégyellte magát minden
remegtem, édes hajtincsed
lengett arcomon, hajlongott
mint nád a vízparton,
a madárka meg kopogott
megszólalt minden, parkett
fotel, párnás ágy, zongora
kád, mi, ketten voltunk
'a meg' függöny leszakadt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése