Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2013. február 14., csütörtök

Muallim ( fordítás ) : Rád gondolok ( Saya : Je pense a toi )



Nem várhatsz rám
sokmindent értenem kell
oh, nem fogalmad sincs
mennyire maradnék

Tudod, maguk az angyalok
néha olyan különösek
most hallgass utoljára rám
"csodállak ám de nem szeretlek"

Refrain :

Mindegy hol vagy a földön
minden másodpercben rád gondolok
mindegy hol vagy a földön
mindenütt árnyékod vagyok 

Nem maradhatok
álmomért meg kell fizetnem
nem cipelhetem
szenvednék tőled

nincs annyi erőm
de kinyitom ezt az ajtót
de nézz utoljára rám
"csodállak ám de nem szeretlek"

Mindegy hol vagy a földön
minden másodpercben rád gondolok
mindegy hol vagy a földön
mindenütt árnyékod vagyok

Mindegy hol vagy a földön
minden másodpercben rád gondolok
mindegy hol vagy a földön
mindenütt árnyékod vagyok

Mindegy hol vagy a földön
minden másodpercben rád gondolok
mindegy hol vagy a földön
mindenütt árnyékod vagyok


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése