Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2014. február 2., vasárnap

Muallim : Meleg és csend


Tegnap is gondoltam a mára
és azelőtt a mindennapokra
kérdeztem, miért van ez így
a választ ma sem értem
pedig jól kérdeztem-feleltem

amikor magamnak feltettem
Te biztosan tudod és hallgatsz
amikor hull a hó és hideg van
minden lény meghúzódik
magába gyűr minden meleget

ha melletted pihen, adsz belőle
dalodban ezer szeretet, jóság
hadd forduljak egészen hozzád
halvány a pír mi elönti arcom

tudod a meleg és a csend
kibírhatom, ha te is akarod
kezünk ugyanazt akarja, írja
édes a szó meg annak hatalma

legyen a holnap - nem mondom -
érzem, több száz kilométerre
és ha felnézel Holdra, Égre
szemedben mosolyom a Tied.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése