Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2010. április 5., hétfő

Muallim: Húsvét


Tudod arra gondoltam,
olyan ez a mai nap
mint a többi, és mégsem
akartam is meg nem is
de nem rám hallgatnak
én is csak mondom,
mit hallani akarnak
feljajdulnak bennem a szavak
mégis kell, hogy megértsem azokat
ha kinézek most este van
reggelre megint más lesz minden
talán ez az este is, más fények
amolyan vibrálás, felerősödés
amolyan homály, elgyengülés
megértem de mégsem
hiszen másként gondolom
és mégis skatulyába akarom
rendezni, szétszórni
a Húsvét, nálam nem az
nem azt érzem, amit kéne
de itt most sem azt éreztem
termékenység mindenkinek kijár
bármennyire is milyen
mi sem vagyunk neki mások
értetlen játszó pajtások
tudod, ha követni tudsz
egyforma minden lény
csak a felszín, a hullámok
mások, meg fodrosabbak
alul ugyanazok a szeretők
az érzelmek, a kívánságok
élni hagyni, nem kergetni
beszólni, beengedni
megölelni, adni
egy pohár
vizet .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése