Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2010. május 9., vasárnap

Muallim : Szerelem kell hozzá


Vallani akarom, kínvallani
valahogy nem tarthatom
feszíti, bünteti lelkem
szeretném megértetni

amit eddíg is daloltam
legyen az élet akármilyen
most megtudtam, vagyok
ilyenkor megváltozom

ritka, máskor is csak más
szerepek, kényszerek,nevelés
szabadság pillanatai
ez most velem van, tudd

minden a csendből születik
élmények, esőcseppek, hópihék
könnyek, kedves odaadás
neked köszönöm, mindíg

ha rád gondolok, égre
színekre, ízekre, képekre
mosolyokra, tengerpartra
felhőkre, nevekre, rátok

igen a szabadság az kell
igen a boldogság, az más
nekem életem,
"nélküle minek az élet"

de ez is érzés, elég átélni
ölelni, szeretni, imádni
szakadatlan, megszakadni
igen a szerelem kell hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése