Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2012. május 7., hétfő

Muallim : Csak meghallod

Barabás szállt alá
azt hiszem elkéstem
felhőkre léptem
zuhantam csak le
de földet nem értem....

Életre kelhet
hoszú véletlen
kedves egek
színes lovak
integető levelek
csak nem hiszem

Az akarat erős
érzések zuhataga
homokszemek zaja
csiszolja , sodorja
míg nem koccan
így vannak együtt
s lassan ellepnek
egyre mélyre
hol se fény se zaj
csak egymás
meg a csend.

Emlékszem valamire
ahogy felébredek és
megfogja fehérben
sápadt kezemet
szemem még nem
majd lassan rá vetem
olyan fényes, hiszem
tündéreknek nem ilyen...

Jó, befogom a tenyerem
csak úgy ráteszem
gondolok mindenfélét
figyeld a szemem

Azt hiszem
ladikba szállok
megkereslek
délen, északon
nincs sarka a Földnek
amit kihagyok
nem hagyom
hogy elvesszen
egy csillagom
ha nézem az eget
rólad álmodom
ha a földet
szomorkodom
jeleket keresek
dúdolom utam
csendben
csak meghallod

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése