Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2013. május 22., szerda

Muallim : Sápadt egem


Sápadt egem
felhők mögé rejtem
rejtvény vagyok
magamat fejtem

nappal is
éjszakában járok
bár kereslek
semmit nem találok

tudom
nyugalmam
békém meglelhetem

ha megállok
tekintetem a múlt
a jövő helyett
a jelenre szegezem

mégis megyek
lépek tovább
csendben

összefüggéseket keresek
a szétzilált
rendben

várok
már évezredek óta
várok
magam mögé bújva

zajlik az élet
rohan a világ
de én nem akarok
rohanni tovább

megállok és
szemetekbe nézek
önmagamat látom
ahogy megigéztek

fogva tart
ezernyi szempár
csillogó íriszek

táguló, sötét
szembogaramban
féltve őrizlek

biztos pont vagy most
szemedbe kapaszkodom
kevés dolog van, mihez
ebben a világban ragaszkodom

ha félre nézel
megtörik a varázs
egy rossz pillanat
megöl minden csodát

elveszítlek téged
semmim sem marad
elveszítem önmagam
a Káosz magával ragad.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése