Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2014. február 1., szombat

John Lennon idézetek John Lennon (sz. John Winston Lennon, Liverpool, EK, 1940. október 9. – New York, 1980. december 8.)

  John Lennon   
(sz. John Winston Lennon, 
Liverpool, UK, 
1940. október 9. – New York, 1980. december 8.) 


Fontos a közös nyelv, de még fontosabb a közös fül! 
 ***
Isten azért teremtette a zenét, hogy szavak nélkül tudjunk imádkozni. 
 ***
Az élet az, ami megtörténik veled, miközben azzal vagy elfoglalva, hogy egyéb terveket szövögetsz.
 ***
Megpróbáltalak levegőnek nézni, de rájöttem, hogy levegő nélkül nem tudok éln
 ***
Öregedjünk meg együtt, A sors bármit is rendel Így állunk elébe mi, Ketten egy szerelemmel. 
 ***
Amikor 5 éves voltam, anya azt mondta, a boldogság a kulcs egy szép élethez. 6 évesen, amikor iskolába mentem és megkérdezték, mi akarok lenni, ha nagy leszek, azt írtam: ''boldog''. Azt mondták, hogy rosszul értelmeztem a kérdést. Azt mondtam, rosszul értelmezték az életet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése