Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2010. február 21., vasárnap

Muallim: A Duna nem folyt messze



Villamos csikorgott, egykor
a sarkon állt meg vele
az ablakból látta, nézem
pillanat műve
és a Duna nem folyt messze

felléptem ifjún, könnyen
a padra leültem
egészen vele szemben
csak néztem
és a Duna nem folyt messze

remegett térdem
meztelen combjához
kamaszul hozzáértem
megmozzant köztem
és a Duna nem folyt messze

nem mertem mondani
hogy szép vagy édes
kezemmel az üvegre írtam
valami értelmetlent
és a Duna nem folyt messze

Csöngetett a villamos
megálló következett
felállt némán
combját lábam közé tette
és a Duna nem folyt messze

Villamos csikorgott, egykor
a sarkon állt meg vele
az ablakból láttam, nézett
pillanat műve
és a Duna nem folyt messze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése