Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2010. április 9., péntek

Muallim : Tegnap van


Az én történetem
nem történet, csak van
különös, szinekkel kapcsolatos

A kék midőn találkozott a szóval
megkérdezte: Helló hogy vagy?
Pedig nem is kérdezni akarta

Hanem énekelni a színnek
de az nem értett semmit sem
pedig próbálta utánozni...

Nahát ez az én történetem
ugye hétköznapi eset
ne veszekedjetek :-))

A zeném viszont eredeti..
olyan csodás, megsimogat
álomba ringat, figyeld !

Apám már ismeri anyám
gondolat vagyok csupán
de tudom, ott sétálnak

Egy nyári estén, hallom
hogy mi történik, közben
eltemetik a nagymamát

Szegény, fiatal, a szíve talán
nagypapám lábát lecsatolja
pihenni megy, a nyugatot olvassa

Négyéves vagyok épp
beszélnem igen nehéz, egy
cserépkályha fűti a szobánk

A két bátyám meg rajtam ugrál
csodás ez a világ, szól a néprádió
trom-trom trom trom trombitás...

Honty beugrik a nagybőgőbe,
szép a karácsony egy-kettőre
még a tánciskola is itt van
talán vannak és tegnap van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése