Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2010. június 17., csütörtök

Muallim: Tükröm



Hogy nem, hogy igen
látom magam a tükörben
eddíg észre sem vettem
milyen aranyozott barokk keret
ez is itt megbújt
ez én lennék
ma olyan más
közelebb hajolok
oppá az orrom
nem bújhatok beljebb
pedig mentem volna mögé
talán majd megálmodom vagy
valaki elmeséli milyen a tükör belülről
én nem álmodom, csak vagyok
válaszolok, amit tanultam az kiadom
egyszerű gépezet vagyok
ez biztosan valami bajt sejtet
mert nyikorgást is hallok
de lehet a huzat vagy
lépkednek a parketten..,
nem jó sokáig a tükörrel szemben
egyszerre minden összefolyik
elfordul és mozgásnak ered
nem ismerek magamra sem
eltűnök és átlátok magamon is
figyeljétek csak meg..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése