Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2012. április 24., kedd

Muallim : Megpendíted




Azért lettem kifaragva
megfoghatnak, kemény
az vagyok, hideg és állandó
zuhoghat, fújhat, rúghatnak
fényem a régi nem arany
csak egy kő, igen megvéstek
karom letörték, beverték
ég a barátom, lelkem szerelme
már csak egy torzó, beteg
kettétört szikla vagyok

Mindig utazok ide meg oda
megállni nem tudok
nincs hol, mert címem nincs
keresek valamit, valakit
iránytalan, érzéketlen világ
kerülni tudok csak, értem
senki sem kíván, eláraszt
csak szavak, hit nélküliek
hazugság álruhában, igaz
felismerhetetlen, gonosz
mindig utazok ide meg oda
megállni nem tudok

Csak a búgást értem, a mélyet
bentről jöhet, megpendíted
szomorkás dallamok, bőgő
megrepedt a burok, drága
ha ezt hallom, ide csak leülök
gyere ülj, rezegjünk a húrral
borulj vállamra és hallgass
szoríts oda, mindkettődhöz
a jelenre és múltra
csak a búgást értem, a mélyet
bentről jöhet, megpendíted.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése