Sic itur per asperam, ad astra.
Göröngyös úton jutunk el a a csillagokig.

2012. május 2., szerda

Muallim : Rólam



Alig múltam harminc éves

Négy vagy ötször rúgtak meg
sugárzó arccal néztem fel
felálltam, körzővel, ceruzával
ragyogóan vörös diplomával

az élet mindíg rám ragyogott
szeretem a puncsos fagylaltot
kedvenceim közt magam vagyok
és a hajamat középen elválasztom

Pislákol

Nem szólok, ne kérdezzetek
hagyjanak a csillagok, menjenek
csak nézek, szemlélek, be nem
soha többet nem lépek, fájt
lehet megváltozok, meg áldozok
bennem volt egy láng, halkuló
ami most csak úgy pislákol.

Egészen tropa

Akkor is felhúzom a balost
az akaratom nem hagy most
igaz nem a divatot követi
mégis, kacsának megteszi.

Befőtt

Valóban szerelmes vagyok
cseresznyét fülemre aggatok
lehet ősz is, tél is
drága, befőtt is megteszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése